#1 2009-12-18 12:52:11

 RoF

Dyrektor

13704082
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 13
Punktów :   

Patch 1.13

Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym forum Battle.Net oficjalnie potwierdził zaprezentowaną listę zmian nowej łatki do Diablo II oznaczonej numerem 1.13.

Poprawione błędy priorytetowe:

- „dupowanie” kopiowanie przedmiotów
- poprawa wydajności dla komputerów z systemem Mac z OS 10.5 lub wyższej.


Drobne błędy:

- Uber Mefisto przywołuje summony, dopiero wtedy gdy Diablo i Baal zostają zabici.
- Gra nie zatrzymuje się tak jak wcześniej, zredukowane została wywalania graczy i obciążenie serwerów.
- Naprawiono błąd podczas gry w trybie okna, teraz okienko poprawnie otwiera się na środku.


Szczególne zmiany / poprawki:

- Respecjalizacja umiejętności jest możliwa! Ukończenie zadania „Den of Evil” pozwala jednorazowo na respecjalizacje i jest zapisywane. Gracze, którzy ukończyli to zadanie mogą wykonać jedną respecjalizacje na poziomie trudności Piekło.
- Zwiększono częstotliwość wypadania lepszych run (HR).
- Wsparcie dla monitorów panoramicznych podczas pracy w trybie okienkowym.
- Niektóre rzadkie przedmioty mają kolor pomarańczowy tj. przedmioty potrzebne do otwarcia Uber Tristram.
- Zmodyfikowano ilość złota w skrytce, które nie zależy już od poziomu postaci.
- Obrażenia Czempionów/Unikatów zostały nieco zmniejszone.
- Usunięto wymagania do stworzenia postaci hardcore.
- Mocno zmniejszono obrażenia powodowane przez eksplozję po zabiciu silniejszych potworów.
- Uber Mefisto i Uber Baala przywołują summony, które nie dają doświadczenia.
- Potwory nie korzystają już z umiejętności Żelazna Dziewica. - Szansa na użycie umiejętności z Pochodni piekielnego ognia została zmniejszona do 5%.
- Użytkownicy mogą teraz podglądać ilość swojego życia i many klikając na kulę życia lun many.
- Najemnicy w Akcie 5 zostali zaktualizowani, dodano dwa nowe imiona: Klar i Tryneus.
- Przy dołączaniu do gry postacią Single przy przytrzymaniu klawisza „Enter” automatycznie dołącza do aktualnego poziomu trudności.
- Przy tworzeniu gry każdy poziom trudności ma przypisany przycisk: Normal „R”, Koszmar „N”, a Piekło „H”.
- Aby rozpocząć rozmowę na kanale Battle.Net należy przycisnąć klawisz „Enter”.
- Dodano przyciski Windowsa podczas gry w trybie okienkowym diablo: minimalizuj, maksymalizuj, zamknij.
- Nowy parametr w linii poleceń „-nofixaspect”, który daje możliwość na rozciągnięcie okna do rozmiarów 4:3, dzięki temu gra wypełnia cały ekran.
- Dodano parametr w linii poleceń „-sndbkg”, który włącza/wyłącza dźwięk w tle.
- Dodano wsparcie dla komend '-nosound', '-window', and '-windowed' w linii poleceń.


Bilans umiejętności dla poszczególnych postaci:

Amazonka:

- Strzała spopielenia - zwiększono promień efektu wybuchu o 33%.
- Strzała spopielania - uszkodzenia od efektu wybuchu wzrosła o 20%.
- Strzała spopielania – zwiększony czas trwania efektu ognia o 33%.


Zabójczyni:

- Mistrz cienia - Zwiększenie zakresu odporności od 5-80 do 5-90.

Barbarzyńca:

- Trąba powietrzna - Zredukowany koszt many na początkowych poziomach o 50%.
- Mistrzostwa - Zwiększono szansę na trafienie krytyczne od 0-25 do 0-35.


Paladyn:

- Błogosławiony młot - już nie ignoruje odporności nieumarłych i demonów.


Druid:

- Niedźwiedziołak - Obrażenia na każdym poziomie wzrastają o 15%.
- Niedźwiedziołak - Zwiększenie zdrowia o 25% i pancerza o 1% co każdy poziom.
- Fala Uderzeniowa - Synergia z Taranu dodaje 5% obrażeń na pkt.


Nekromanta:

- Krwawy golem - usunięto automatyczną utratę życia postaci gdy golem je traci.
- Wybuch zwłok - zwiększone obrażenia od wybuchu od 60% do 100% i od 70% do 120%.
- Trująca nova - zwiększona obrażenia o 15%.


Czarodziejka:

- Ściana ognia - Synergia, 1% do obrażeń Inferno i Pożogi i 4% do efektu Ciepła.
- Pożoga - Synergia, 2% do obrażeń Ściany ognia i 4% do efektu Ciepła.
- Hydra - zwiększono obrażenia o 15%.
- Hydra - Zwiększenie prędkości pocisków Hydry.
- Hydra - czas oczekiwania na ponowne użycie zmniejszony o 25%.
- Mistrzostwo Błyskawic - ogólny efekt zredukowany o 15%.


Podsumowując to jak na prace 8 miesięczną , zmiana koloru run na pomarańczowy i drobne zmiany co do umiejętności poszczególnych postaci, to jest kpina
Nie ma możliwości ut-expa (choć sam tego nie sprawdziłem), hammer nie zrobi już baalruna , serwery zawalone,
jednym słowem lipa

Ostatnio edytowany przez RoF (2009-12-18 12:52:55)


"Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko zapracowali."
- Sokrates

Offline

 

#2 2009-12-27 06:14:21

HoC-InFlames

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-27
Posty: 8
Punktów :   

Re: Patch 1.13

No nie wiem czy Hammer nie zrobi Baalruna
Możliwością jest infinity ale to chyba tylko żywiołowe resy ściąga

Bawie się programowaniem wystarczająco dużo czasu by jednak powiedzieć, że ten patch nie jest taki zły. Nie można zaprzeczyć że przebija 1.12, szkoda że z skrytką się nie udało ale pracowali nad tym

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poke-fan.pun.pl www.butterflies.pun.pl www.zsz1.pun.pl www.zielonki-rzyczyska.pun.pl www.zakonczarnychrycerzy.pun.pl