• Index
  •  » Diablo 3
  •  » To na co wszyscy czekamy... ale jak długo jeszcze?

#1 2009-12-18 13:21:11

 RoF

Dyrektor

13704082
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 13
Punktów :   

To na co wszyscy czekamy... ale jak długo jeszcze?

Cykl dnia i nocy oraz modyfikacje interfejsu
17 grudzień 2009 19:30:23 przez Art.
Jak cykle dnia i nocy będą działać w D3?



http://diablo.incgamers.com/blog/commen … ht-cycles/

Bashiok : Co do cyklów dnia i nocy chyba nigdy wcześniej o tym nie wspominaliśmy. Nie zobaczymy prawdziwych zmian pór dnia w D3. Jedyne co można z tym powiązać to fakt, iż zmieniać się będą one wraz z zagłębianiem się w historii Diablo 3. Tak więc znajdziemy się na smażonej słońcem i omiatanej piaskiem pustyni aby następnie przenieść się do obszaru gdzie panuje zmrok by na końcu pojawić się na mapie pogrążonej w ciemnościach. Tak więc będziecie mieć poczucie upływającego czasu a my będziemy mogli dopracować jakość i wygląd poszczególnych obszarów i scen. Mogliśmy oczywiście wprowadzić zmianę pór dnia ale obecne rozwiązanie zapewnia nam możliwość wprowadzenia specyficznych zdarzeń i zapewnienie im najlepszego efektu audio-wizualnego. A w przypadku gdy takie zdarzenie mogłoby wystąpić o różnych porach dnia, gracze mogliby ich w ogóle nie zauważyć lub nie docenić ich "piękna".

Generalnie zobaczymy to co w D2. Każdy akt to inna pogoda i otoczenie.

Dowolny wygląd interfejsu użytkownika ? Zapomnijcie !

Na pytanie jednego z forumowiczów o możliwość dostosowania okienek i widoku interfejsu gracza sir Bashiok odpowiedział, że o ile w Wow'ie taka możliwość istnieje to w D3 nie planują wprowadzenia takiej opcji - chociaż oczywiście potem dodał że jeszcze nic nie przesądzone. Ech.... nie ma to jak Blizz.

ładowane z www.diablo3.com.pl


Bashiok o ciężkich walkach
16 grudzień 2009 16:43:22 przez sinned.



W Diablo 2 czempioni i inne rzadkie potwory najczęściej nie były problemem i ginęły w tłumie. Wygląda jednak na to, że w "trójce" sprawy będą się miały odrobinę inaczej. Bashiok opisał, jak podczas jednego z testów Barbarzyńca miał ogromne trudności z czempionem, który spowalniał postać czarami lodu, a do tego teleportował się. Wspomniana również była sytuacja, w której rzadki potwór miał atrybut wysania życia, co było problematyczne dla Szamana (ze względu na wysysanie życia jego sługom). Bashiok doszedł do wniosku, że w zależności od tego, jakie bonusy gra wylosuje czempionom, walki z niektórymi z nich mogą się praktycznie przerodzić w starcia z minibossami (pod względem poziomu trudności).

ładowane z www.diablo3.com.pl


Wskrzeszanie w Diablo 3
Napisane 11 grudzień 2009 02:53:35 przez sinned.



Jak wspominane było przy kilku okazjach, gracze w Diablo 3 będą w stanie wskrzeszać swoich towarzyszy (innych graczy), by zaoszczędzić na czasie. Wszakże biegnięcie z miasta do swojego ciała nigdy nie było popularne. Wiadomo teraz już również, że wskrzeszenie nie będzie nas kosztowało przedmiotu (wcześniej zużywało się ku temu zwój wskrzeszenia). Bashiok dodał, że zamiast zwoju, gracze będą musieli spełnić inne wymagania, których jednak zdradzić nie chciał.

ładowane z www.diablo3.com.pl


Bashiok o Runach Umiejętności
08 grudzień 2009 17:48:58 przez Art.



Tekst ten został zamieszczony przez Bashiok'a w odpowiedzi na post w którym jeden z forumowiczów krytykował system i sposób działania "Run Umiejętności".

Funkcja run polega na nieznacznym modyfikowaniu sposobu w jaki działa dana umiejętność.
Bashiok: Niektóre z nich są całkiem znaczącymi modyfikacjami, ale sądzę że zależy to od sposobu w jaki postrzegasz coś jako zmienione "znacząco" czy tylko "częściowo".

Istnieje tylko 5 rodzajów run.
Bashiok: Nieprawda.

Nisko-poziomowe runy wypadają w miarę często więc nie jest ciężko uzyskać każdą pojedyńczą modyfikację jaką chcemy.
Bashiok: Twierdzenie to opierasz na filmach i grywalnych demach, w których została ustawiona częstotliwość wypadania run w celu pokazania jak działają.

Jedyną różnicę jaką wprowadzają wysoko-poziomowe runy jest to iż mają większe oddziaływanie na punkty statystyk.
Bashiok: Nieprawda.

Dlaczego po prostu nie pozwolić na wybór pomiędzy pięcioma trybami działania każdej umiejętności. Jeżeli jedynym efektem działania rzadkich run jest nieznaczne zwiększenie obrażeń lub innych efektów, to nie jest to ciekawa zmiana.
Bashiok: Modyfikacje jakie oferują runy wysoko-poziomowe, wprowadzają znaczącą zmianę w trybie działania umiejętności. Runy te staną się taką samą częścią gry jak bronie i zbroje które wypadają z potworów i to wszystko jako całość pomoże stworzyć przypadkowy zbiór rzeczy a następnie poprzez handel z innymi graczami i dłuższym graniem pozwoli nam na wypracowanie naszej indywidualnej postaci. Zastosowanie przełącznika broni jak w D2 pozbawiło by grę przyjemności zdobywania run - tak ogólnie Blizz sobie to wszystko wymyślił.

Jeżeli jedynym plusem super unikalnej runy jest to, iż ma +5 zamiast +4 to trochę.....lipnie, bo jako "niedzielny gracz" nie dbam o małą różnicę +1. To sprawi że poszukiwanie tych bardzo rzadkich run będzie znacznie mniej ciekawe, bo w zamian otrzymamy tak niewielką korzyść,.... będzie to znacznie mniej interesujące niż poszukiwanie run w D2, gdzie po znalezieniu odpowiednich kamieni można było stworzyć takie słowo runiczne jak np. HOTO (Heart of the Oak) albo odprawić odpowiednie rytuały dzięki którym powstawały inne niezwykłe rzeczy a my mieliśmy poczucie że robimy i uczestniczymy w czymś naprawdę magicznym.
Bashiok: Wygląda na to że bardzo lubiłeś system craftowania(tworzenia w kostce) przedmiotów i niekoniecznie nie lubisz systemu run. Są to oczywiście kompletnie inne systemy i służą innym celom. Jeżeli chodzi o bonus +4 czy +5 konkretnego przedmiotu jest to faktycznie koniec możliwości ale inaczej ma się sprawa z runami. A to z wielu powodów. Załóżmy że jesteś Magiem na 10 lvl. i używasz magicznych pocisków jako głównej broni od dłuższego czasu i radzisz sobie bez problemu, ale wtedy..... o co to ? runa ! wkładasz do umiejętności i nagle okazuje się że twoje pociski zmieniają się w samonaprowadzające się rakiety !!! albo coś podobnego. To całkowicie drastyczna zmiana i ciekawa do obserwowania.

Właściwie to napisałem ten post ponieważ mam nadzieję że ktoś uświadomi sobie jaką wspaniałą rzeczą były słowa runiczne w D2 i przywróci ją... może nawet zamiast run D3 które nie mają właściwie żadnego pożytecznego zastosowania jako przedmiot i równie dobrze można je zastąpić możliwością wyboru trybu działania umiejętności.
Bashiok: Słowa runiczne były świetną ideą na początku, może ostatecznie skończyły jako trochę problematyczne ale były interesującą metodą zmiany przedmiotów. Pomnażanie ilości przedmiotów właściwie nie ma wpływu na sposób działania umiejętności poza tym że oba systemy wykorzystują słowa runiczne. Aczkolwiek wykorzystywanie słów do dwóch różnych systemów nie wyklucza ich nawzajem.

ładowane z www.diablo3.com.pl


Koniec z drzewkami, legendarne przedmioty to nowe unikaty
24 listopad 2009 21:25:03 przez sinned.



Bashiok zdradził, że drzewka umiejętności, tak dobrze nam znane z poprzedni części, nie pojawią się w Diablo 3. Jak będziemy zatem uczyli się nowych umiejętności? Na razie nie wiadomo (dzięki, tomglo69). Dyskusja tutaj.

Pojawił się nowy wywiad z Jayem Wilsonem. Z nowych rzeczy: przedmioty unikatowe w Diablo 3 zwane będą przedmiotami legendarnymi, a kupcy w mieście będą sprzedawali sprzęt, który może zainteresować, o ile nie mieliśmy szczęścia do znajdywania dobrych przedmiotów podczas przygody. Przedmioty legendarne nie będą wiodły prymu jako najlepsza klasa przedmiotów - Jay powiedział, że przedmiot legendarny może być najlepszy w jednym przypadku, a w innym mocniejszy będzie przedmiot rzadki. Pan Wilson komentuje również trochę nowy system umiejętności, przypomina on obecnie "zbiór/ścieżkę umiejętności".

ładowane z www.diablo3.com.pl


Mike Morhaime potwierdza: brak Diablo 3 w 2010 roku
10 listopad 2009 11:10:08 przez sinned.



Jeśli ktoś ma jeszcze nadzieję na Diablo 3 w następnym roku, to dyrektor Blizzarda, Mike Morhaime, rozwiał wszelkie wątpliwości na ostatniej cokwartalnej konferencji finansowej firmy. Mike zdradził, że trzecia część Diablo nie jest częścią planów wydawniczych na rok 2010, są za to StarCraft 2 (pierwszy kwartał roku) i kolejny dodatek do WoW-a.

ładowane z www.diablo3.com.pl


"Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko zapracowali."
- Sokrates

Offline

 
  • Index
  •  » Diablo 3
  •  » To na co wszyscy czekamy... ale jak długo jeszcze?

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.asian-dramas-poland.pun.pl www.gemini10.pun.pl www.pokemon-adventure22.pun.pl www.rpgrebelde.pun.pl www.highriskboys.pun.pl